محصول بان

درای ایجر

وبلاگ

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ 565 بازدید
محصول بان
درای ایجر

درای ایجر

دستگاه درای ایجر و تاثیر آن بر روی بافت گوشت

این دستگاه درای ایجر با فناوری ھوشمند ترکیب شده است وبا نظارت برچندین فرایند کنترلی وپایداری دما ورطوبت ھوادھی عمودی و افقی با تکنولوژی VO وسیستم ضدعفونی کننده ازن طراحی شده است.
یخچال ھای بیات کن گوشت یا درای ایجر تجھیزاتی ھستند که با استفاده از آن ھا می توانید گوشت تازه را به مدت چند ھفته قبل از مصرف در آن ھا نگھداری نماید تا بیات شوند.

اما به چه دلیل این کار نیاز است ؟

به این دلیل که با این کار میتوانید علاوه بر بھبود طعم ومزه ی گوشت ، آن را نرم و زود پزکنید. مثلا بھترین استیک ھا آنھایی ھستند که با گوشت بیات شده یا با درای ایج تھیه می شوند.گوشت ماھیچه حدود ٧٠ درصد آب درخود دارد که با گرفتن مقداری از آن بافت گوشت لطیف تر وطعم آن لذیز تر می شود . برای انجام این کار به شکل حرفه ای ، به دستگاه ھای خاصی نیاز است.

این یخچال ھا دما رابین ۵/١تا ٢ درجه سانتی گراد نگاه می دارند که برای حفظ بافت ماھیچه عالی است، وانگھی برای بھبود فرایند کھنه کردن گوشت باید میزان دما ورطوبت در یخچال کنترل شده و ثابت باشد.
برای اینکه بتوان گوشت بیات شده عالی تولید کرد ، باید شرایط بھینه برای پیری گوشت فراھم شود.

درای ایجر
درای ایجر

تولید بھترین محصول نیازمند بھترین فناوری ھا وتخصص بالایی است. که باید سیستم علاوه بر رطوبت هوا، گردش ھوا، کیفیت ھوا، پایداری دمای بالا نیز مورد نیاز است . این تنھا راه برای اطمینان از انجام یک فرایند استاندارد ودستیابی به بھترین نتایج است .

کھنه کردن گوشت یا بیات کردن گوشت فرایندی است که به ارزش محصول می افزاید. این امر با نگھداری این غذاھا در شرایط بسیار خاص برای مدت زمان معین به دست می آید.

در این پروسه گوشت تکامل می یابد بافت آن لطیف تر می شود در حالی که طعم آن فوق العاده لذیذتر می شود در نھایت ، محصول به دست آمده را می توان با قیمتی بالاتر از اصل فروخت وسود آوری کسب وکار را بھبود بخشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با واحد پشتیبانی محصول بان تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *